B2B Brand Management, Hardback

Editura: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
An: 2006
Pagini: 357
Tip copertă: Cartonata
ISBN: 9783540253600
ISBN-10: 3540253602

Descriere

This book is one of the first to probe deeply into the art and science of branding industrial products. It provides the concepts, the theory, and dozens of cases illustrating the successful branding of industrial goods.

Opiniile cititorilor

🔥
📚
💌

Fii primul care lasă un review!

Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.

Oferte Disponibile

Compară prețurile de la partenerii noștri și alege cea mai bună ofertă.

Elefant

În stoc Cel mai bun preț
360,00 RON
Cumpără
Transport gratuit
Actualizat: 22 ore în urmă

Carturesti

În stoc
388,00 RON
Cumpără
Transport gratuit
Actualizat: 17 ore în urmă