B2B brand management
Descriere
Descriere
În condițiile în care produsele apărute pe piață devin din ce în ce mai similare, companiile recurg adesea la procesul de branding ca la o modalitate de a-și determina clienții să le prefere ofertele. Brandingul a fost un factor esențial care a contribuit la succesul unor companii precum Coca-Cola, McDonald’s, Kodak sau Mercedes, care se adresează consumatorilor individuali. A venit însă momentul ca și companiile industriale să înceapă să apeleze la branding într-un mod cât mai sofisticat – existând și adevărați pionieri în acest sens: Caterpillar, DuPont, Siemens sau General Electric.
Companiile industriale trebuie să înțeleagă însă că brandingul înseamnă mult mai mult decât găsirea unor nume potrivite pentru propriile oferte.
Brandingul se referă la promisiunea prin care o companie va crea și va furniza un anumit nivel de performantă. Promisiunea din spatele brandului devine forța motivantă pentru toate activitățile desfășurate de companie și de partenerii ei. Lucrarea de față, singulară pe piață, aprofundează arta și știința brandingului produselor industriale. Sunt prezentate concepte, teorii, dar și o mulțime de studii de caz care să ilustreze procesul de branding aplicat cu succes în sectorul B2B.
Alte titluri de Philip Kotler: Conform lui Kotler , Brandbuilders
Alte titluri de Liana Tomescu: Hei, Whipple, încearcă asta (RESIGILAT) , Brandbuilders
Reguli pentru revoluționari , Brandbuilders
Căderea advertising-ului și ascensiunea PR-ului , Brandbuilders
Managementul capitalului unui brand , Brandbuilders
Esențialul despre promoții , Brandbuilders
PR cu buget restrâns , Brandbuilders
Vezi mai mult
Opiniile cititorilor
Fii primul care lasă un review!
Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.
Ai deja cont? Conectează-te aici.