Strategia oceanului albastru
Descriere
Descriere
*Bestseller internațional, acum cu o nouă prefață, noi capitole și studii de caz actualizate *
*Bestseller pe cinci continente *
*Peste 3,5 milioane de exemplare vândute în întreaga lume *
*Tradusă în 43 de limbi *
*Bestseller în topurile revistelor Wall Street Journal, Businessweek și Fast Company *
Strategia oceanului albastru argumentează că o concurență pe viață și pe moarte nu duce decât la un ocean roșu însângerat, în care rivalii se luptă pentru un profit în scădere. Bazat pe o analiză a 150 de mișcări strategice (acoperind peste 100 de ani și 30 de ramuri industriale), autorii demonstrează că succesul durabil vine nu din înfruntarea concurenților, ci din crearea de „oceane albastre" – noi spații de piață nevalorificate, pregătite pentru creștere.
Strategia oceanului albastru prezintă o abordare sistematică prin care concurența devine irelevantă și schițează principiile și instrumentele pe care orice organizație le poate utiliza pentru a crea și a capta propriile oceane albastre.
Această ediție revizuită și adăugită include:
-
O nouă prefață a autorilor: „Ajutor! Oceanul meu se înroșește“
-
Informații la zi pentru toate cazurile și exemplele din carte
-
Două capitole noi și un al treilea capitol extins – aliniere, reînnoire și capcane ale oceanului roșu – care răspund la cele mai presante întrebări puse de cititori în ultimii zece ani.
O lucrare de referință care desființează gândirea strategică tradițională despre strategie, acest bestseller deschide o cale nouă și îndrăzneață către cucerirea viitorului. Considerați-l ghidul vostru în crearea de spații de piață necontestate, în care concurența devine irelevantă.
Alte titluri de W. Chan Kim: Trecerea la oceanul albastru , Publica
Beyond Disruption , Publica
Alte titluri de Renée Mauborgne: Trecerea la oceanul albastru , Publica
Beyond Disruption , Publica
Alte titluri de Dan Bălănescu: Drive , Publica , colecţia Co-lecţia de leadership
O călătorie , Victoria Books
Steve Jobs , Publica , colecţia Co-lecţia de antreprenoriat
Smintiţii , Allfa
StandOut. Evaluarea revoluționară a punctelor tale forte , Publica
The Lean Startup , Publica , colecţia Co-lecţia de antreprenoriat
Jeff Bezos şi epoca Amazon , Publica
Jony Ive. Geniul din spatele celor mai importante produse Apple , Publica , colecţia Co-lecţia de antreprenoriat
Triburi , Publica , colecţia Publica pocket
Mai uman. Crearea unei lumi în care oamenii se află pe primul loc , Publica
Ecuația fericirii , Publica
Pre-suasiune , Publica
Ghid complet împotriva diabetului , Polirom , colecţia Hexagon
Alchimia naturii. Ghidul complet al mirodeniilor și plantelor medicinale și aromatice , Paralela 45 , colecţia Total
Șase ani , Paralela 45 , colecţia Bestseller | Paralela 45
Cartea mecanismelor simple. Proiecte & activități care fac știința distractivă , Paralela 45 , colecţia Enciclopedia puştilor
Paradoxul prosperității , Publica
Toți marketerii sunt mincinoși , Curtea Veche , colecţia Cărţi Cheie
Ascendent. Cum să transformi dificultățile în avantaje , Publica
Copacul cu bani , Publica
Smințiții vol. II – Dumnezeul Nebunilor , Letras
Al meu! Cum ne controlează viața regulile ascunse ale proprietății , Publica
Izvorul ascuns , Polirom
Epoca liderului cu mână de fier , Polirom
Nu sunt la birou! , Paralela 45
Forma , Publica
Epoca inconştientului , Polirom , colecţia Plural
Feluri de a fi , Polirom
Pur și simplu continuă să cumperi , Publica
China după Mao , Polirom , colecţia Historia
Învățarea vizibilă , Polirom , colecţia Științele educației
Regii banilor , Publica
Ecuația fericirii (Ediția II) , Publica
Care este visul tău? , Publica
Vezi mai mult
Opiniile cititorilor
Fii primul care lasă un review!
Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.
Ai deja cont? Conectează-te aici.