Promovarea si brandingul universitatilor
Descriere
Cartea evidențiază importanța pe care o are promovarea online a universităților în opțiunile de studiu ale studenților, într-o eră a digitalizării comunicării și activităților din diverse medii. Autorii analizează, pe baza unor situații practice, programele de studii ale celor mai bine cotate universități europene, identificând astfel strategii eficiente de promovare, precum și crearea unui model de promovare pe care îl poate utiliza orice instituție de învățământ superior din România. În plus, oportunitățile absolvenților în științele comunicării sunt valorificate prin punerea la dispoziția acestora a unora din cele mai bune programe de masterat la nivel european.
Din cuprins
-
Promovarea online în mediul universitar
-
Canale de promovare online
-
Elemente de identitate vizuală a universităților
-
Descrierea vizuală a mărcii
** Despre autor**
** Claudiu COMAN** este doctor în sociologie, profesor și decan al Facultății de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov.
** Florin NECHITA** este doctor în marketing și lector la Facultatea de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov.
** Maria Cristina BULARCA** este licențiată a Facultății de Sociologie și Comunicare, Universitatea Transilvania din Brașov și student al programului de master Gestiunea Campaniilor de Imagine din cadrul aceleiași facultăți.
Opiniile cititorilor
Fii primul care lasă un review!
Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.
Ai deja cont? Conectează-te aici.