Innovative B2B Marketing. New Models, Processes and Theory, 2 Revised edition, Paperback

New Models, Processes and Theory

Editura: Kogan Page Ltd
An: 2022
Pagini: 376
Tip copertă: Brosata
ISBN: 9781398604766
ISBN-10: 1398604763

Descriere

Cut through the noise surrounding B2B marketing using this clear and pragmatic guide, providing coverage of all the most recent developments including social marketing, customer attrition and B2B partnership marketing.

Opiniile cititorilor

🔥
📚
💌

Fii primul care lasă un review!

Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.

Oferte Disponibile

Compară prețurile de la partenerii noștri și alege cea mai bună ofertă.

Elefant

În stoc Cel mai bun preț
194,00 RON
Cumpără
Transport gratuit
Actualizat: 3 luni în urmă

Carturesti

În stoc
276,00 RON
Cumpără
Transport gratuit
Actualizat: 3 săptămâni în urmă