Dominante filosofice in publicistica lui Nae Ionescu

Editura: Paideia
ISBN: 9789735964139
ISBN-10: 9735964139

Descriere

Publicistica lui Nae Ionescu il pune pe cititorul zilelor noastre in fata unui fenomen complex. Motivul este dat, in primul rand, de ancorarea acesteia in contextul curentelor de gandire care se manifestau in perioada interbelica, adica de transpunerea unor probleme filosofice in limbaj gazetaresc. In al doilea rand, este vorba de faptul ca autorul comenteaza realitatile sociale si politice ale vremii intr-un stil propriu. Orice analiza trebuie sa descifreze modul in care ideile sale filosofice se topesc in creuzetul publicistic.

Opiniile cititorilor

🔥
📚
💌

Fii primul care lasă un review!

Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.

Oferte Disponibile

Compară prețurile de la partenerii noștri și alege cea mai bună ofertă.
Libris

Libris

În stoc Cel mai bun preț
52,00
RON
Transport gratuit peste 135,00 RON
Actualizat: 21 ore în urmă