Ce vrea clientul ca tu sa stii
Descriere
Descriere
Clienții tăi vor ca tu să știi cum funcționează afacerea lor, astfel încât tu, în calitate de furnizor, să-i poți ajuta să le meargă mai bine. Iată secretul: nu vei fi capabil să faci asta pe baza abordării tradiționale a vânzarii. Adevărul este că funcția vânzării, care a fost mult timp neglijată, nu se sincronizează cu actualele oportunități. Deși echipele de management încearcă s-o reîmprospateze prin noi sisteme de stimulente și cu oameni noi, sunt necesare schimbări mai radicale.
Alte titluri de Ram Charan: Know-how. 8 abilităţi care-i diferenţiază pe liderii de succes , All
Alte titluri de Violeta Limona: 25 de mișcări inspirate + 5 bonusuri pe care trebuie să le faci ca să ai succes în vânzări , Businesstech , colecţia Lifetech
25 de mișcări neinspirate + 5 bonusuri pe care trebuie să le eviți ca să ai succes în vânzări , Businesstech , colecţia Lifetech
Cele mai bune lecții de leadership , Businesstech , colecţia Tu ești numărul 1
Personalitate Plus succes profesional. Cum să reuşeşti alături de oricine , Businesstech , colecţia Tu ești numărul 1
Avantajul fericirii. Cele şapte principii ale psihologiei pozitive care stimulează performanţa şi determină succesul , Businesstech , colecţia Tu ești numărul 1
Creeaza-ți o prezență personală puternică și credibilă. Cum să arăți, să vorbești, să gândești și să acționezi ca un lider , Businesstech , colecţia Tu ești numărul 1
Ești falit pentru că te multumești cu atât , Businesstech
Găseşte-ţi starea de echilibru , Businesstech
Ai doar 8 secunde să captezi atenția! , Businesstech
Vezi mai mult
Opiniile cititorilor
Fii primul care lasă un review!
Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.
Ai deja cont? Conectează-te aici.