Principles of Marketing
Editura:
Pearson Higher Education
An:
2019
Pagini:
720
Tip copertă:
Necartonata
ISBN:
9781292269566
ISBN-10:
1292269561
Categorii:
Marketing & Vânzări
Descriere
Principles of Marketing, helps students understand how to create value, build customer relationships and master key marketing challenges. The the 8th Edition has been thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing. Packed with examples illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.
Opiniile cititorilor
🔥
📚
💌
Fii primul care lasă un review!
Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.
✍️
Scrie primul review acum
Ai deja cont? Conectează-te aici.
Oferte Disponibile
Compară prețurile de la partenerii noștri și alege cea mai bună ofertă.
Librariadelfin
Indisponibil
Cel mai bun preț
401,77
RON
Transport gratuit
Actualizat: 4 zile în urmă