Strategic Brand Management. A European Perspective, 2 ed, Paperback

A European Perspective

Editura: Pearson Education Limited
An: 2011
Pagini: 968
Tip copertă: Brosata
ISBN: 9780273737872
ISBN-10: 0273737872

Descriere

Brand equity is the main focus of this book, which provides readers with a valuable perspective and a common denominator to interpret the potential effects and trade-offs of various strategies and tactics for their brands. By giving students the foundation, the textbook allows for a broad exploration of a complicated subject.

Opiniile cititorilor

🔥
📚
💌

Fii primul care lasă un review!

Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.

Oferte Disponibile

Compară prețurile de la partenerii noștri și alege cea mai bună ofertă.

Elefant

În stoc Cel mai bun preț
598,00 RON
Cumpără
Transport gratuit
Actualizat: 1 zi în urmă

Carturesti

În stoc
878,00 RON
Cumpără
Transport gratuit
Actualizat: 1 zi în urmă