Dezvoltare personala - clasa a II-a
Descriere
Prezenta lucrare vine în sprijinul elevilor cu exerciții diverse care au ca scop dezvoltarea capacității de a se autocunoaște și de a-și exprima într-o manieră pozitivă interesele, aptitudinile, trăirile personale, abilitățile de relaționare și comunicare, dar și pregătirea pentru viață (cariera).
Școlarii vor învăța să-și pună singuri întrebări în legătură cu purtarea lor și să găsească răspunsuri, să se cunoască mai bine, să învețe să-și aleagă prietenii, dar și o meserie potrivită. Vor descoperi tainele corpului și modul în care îl poate apăra, vor primi sfaturi privind organizarea timpului, ajutându-i de la o vârstă foarte mică să se pregătească pentru viață.
Cuprins:
-
Domeniul: Autocunoaștere și stil de viață
-
Săptămâna 1 - „Eu și ceilalți
-
Săptămâna 2 - „Asemănări și deosebiri dintre sine și ceilalți
-
Săptămâna 3 - „Diversitate. Fiecare este unic; diferențe individuale
-
Săptămâna 4 - „Norme de igienă în clasă
-
Săptămâna 5 - „Norme de igienă acasă
-
Săptămâna 6 - „Importanța normelor de igienă pentru sănătate, învățare și
-
relații cu ceilalți
-
Domeniul: Dezvoltare emoțională și socială
-
Săptămâna 7 - „Emoții de bază – bucurie, tristețe
-
Săptămâna 8 - „Emoții de bază – frică, furie
-
Săptămâna 9 - „Emoții de bază – bucurie, tristețe, frică, furie”- „Detectiv de emoții“
-
Săptămâna 10 - „Elemente de ascultare activă“- „La școală
-
Săptămâna 11 - „Elemente de ascultare activă“- „Cu prietenii/familia
-
Săptămâna 12 - „Elemente de ascultare activă“- „Mesaje ascunse
-
Săptămâna 13 - „Abilități necesare și comportamente acceptate în relațiile cu ceilalți“..
-
Săptămâna 14 - „Prietenia
-
Săptămâna 15 - „Prietenia este o floare rară
-
Săptămâna 16 - „Respectul în relațiile cu ceilalți
-
Săptămâna 17 - „Ne jucăm, învățăm
-
Săptămâna 18 - „Știu să mă comport
-
Domeniul: Aspecte specifice ale organizării învățării și pregătirii pentru viață la școlarul mic
-
Săptămâna 19 - „Cum folosesc timpul
-
Săptămâna 20 - „Ce ne consumă timpul
-
Săptămâna 21 - „Timpul e prețios
-
Săptămâna 22 - „Programul zilnic de lucru
-
Săptămâna 23 - „Pot lăsa pe mâine
-
Săptămâna 24 - „Să lucrăm împreună
-
Săptămâna 25 - „Alternanța efort/relaxare (timp de lucru/timp liber
-
Săptămâna 26 - „Alternanța efort/relaxare (timp de lucru/timp liber)“-
-
,,Părinții-prietenii mei
-
Săptămâna 27 - „Importanța timpului în învățare
-
Săptămâna 28 - „Să ne planificăm activitățile corect
-
Săptămâna 29 - „Condițiile învățării
-
Săptămâna 30 - „Condițiile învățării – Cum învățăm
-
Săptămâna 31 - „Condițiile învățării – factori de stres/obstacole
-
Săptămâna 32 - „Condițiile învățării – Cum învățau bunicii noștri
-
Săptămâna 33 – 34 - „La ce folosesc meseriile
-
Săptămâna 35 - „Sunt utile meseriile
-
Bibliografie
Opiniile cititorilor
Fii primul care lasă un review!
Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.
Ai deja cont? Conectează-te aici.