GHID pentru titularizare si definitivat. ISTORIE
Descriere
În ceea ce privește partea didactică, volumul are două capitole deosebit de importante: proiectarea didactică și metode didactice. Proiectarea didactică îl orientează pe profesorul debutant spre abordări interdisciplinare, iar capitolul despre metodele didactice este scris într-o viziune modernă, în care detalierea fiecărei metode oferă profesorului modalități diferite de abodare a unei unități didactice. Capitolul despre evaluare analizează modul în care diferitele tipuri de itemi pot contribui la creșterea calității actului didactic și asigură feedback-ul necesar optimizării predării.Prof dr. Soare AurelVolumul este structurat în mai multe capitole ordonate – cu multă abilitate și eficiență – într-o succesiune care facilitează lectura și transferul elementelor în practica școlară de zi cu zi. Analiza programei de istorie este pertinentă și utilă și stabilește cadrul general al abordărilor propuse. Urmează capitolul destinat proiectării didactice, căci proiectarea, dicolo de dimensiunea administrativă, răspunde mai multor elemente fundamentale: nevoia unei lecturi personalizare a programei, orientarea spre dezvoltare de competențe relevante, diversitatea stilurilor de predare. Segmentul legat de practica școlară este unul amplu și oferă marele avantaj că este bazat pe exemple concrete, relevante pentru disciplina Istorie. Autorii indică elemente care să îi ajute pe profesori să selecteze metodele cele mai utile pentru abordarea eficientă a diverselor conținuturi.Capitolul este consolidat prin analiza evaluării performanței școlare.Prof. Univ. dr. Carol Căpiță
Opiniile cititorilor
Fii primul care lasă un review!
Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.
Ai deja cont? Conectează-te aici.