Influencer marketing

Editura: TRITONIC
An: 2022
Pagini: 218
Tip copertă: Paperback brosat
ISBN: 9786067495942
ISBN-10: 6067495945

Descriere

Descriere

Volumul reprezintă o contribuție relevantă în domeniul științelor comunicării, respectiv al publicității.

Cartea este utilă atât pentru studenții din domeniul științelor comunicării și al marketingului, cât și pentru profesioniștii care sunt într-un proces de învățare continuă, atât de necesar într-o arie dinamică precum este aceea a promovării online, caracterizată de creativitate și de emergența unor noi platforme și instrumente de comunicare.” – Delia Cristina Balaban

Alte titluri de Larisa Mureșan:

Social media influencerii și rolul lor publicitar , Tritonic , colecţia Comunicare media

Vezi mai mult

Opiniile cititorilor

🔥
📚
💌

Fii primul care lasă un review!

Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.

Oferte Disponibile

Compară prețurile de la partenerii noștri și alege cea mai bună ofertă.
Cartepedia

Cartepedia

În stoc Cel mai bun preț
39,00
RON
Transport gratuit peste 160,00 RON
Actualizat: 21 ore în urmă