Electronic Marketing. Theory and Practice for the Twenty-First Century, Paperback

Theory and Practice for the Twenty-First Century

Editura: Pearson Education Limited
An: 2003
Pagini: 456
Tip copertă: Brosata
ISBN: 9780273684763
ISBN-10: 0273684760

Descriere

"Electronic Marketing: Theory and Practice for the 21st Century" provides a broad, but sound overview of this rapidly changing field. Targeted at students and practitioners who already understand basic marketing concepts, it includes the latest discussion of Relationship Marketing and CRM as well a chapter on Improving Sales Force Effectiveness.

Opiniile cititorilor

🔥
📚
💌

Fii primul care lasă un review!

Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.

Oferte Disponibile

Compară prețurile de la partenerii noștri și alege cea mai bună ofertă.

Carturesti

În stoc Cel mai bun preț
353,00 RON
Cumpără
Transport gratuit
Actualizat: 8 ore în urmă

Elefant

În stoc
360,00 RON
Cumpără
Transport gratuit
Actualizat: 5 zile în urmă