Neurodidactica invatarii si psihologia cognitiva. Ipoteze. Conexiuni. Mecanisme
Ipoteze. Conexiuni. Mecanisme
Descriere
„Mentalul uman este abordat în lucrarea de față din perspectiva introducerii unor paradigme noi în neurodidactica învățării privind rezultatele unor cercetări din neuropsihologie, neurobiologie, neuroștiințe cognitive și didactică funcțională. Prezentăm cititorului elemente de igienă și ecologie a minții implicate în învățare, asimetria relativă a funcțiilor emisferelor cerebrale, rolul neuronilor-oglindă în învățarea prin imitație, învățarea motrică prin scheme performante ș.a. Pe scurt, vom înțelege mai bine esența expresiei brain based learning. Lucrarea este utilă cadrelor didactice, elevilor, specialiștilor și tuturor celor interesați de reforme inovative în educație, învățămînt și formare.” (Ioan Neacșu)
Opiniile cititorilor
Fii primul care lasă un review!
Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.
Ai deja cont? Conectează-te aici.