Procesul de invatamant: directii epistemice, pragmatice si experientiale - Horatiu Catalano
Descriere
Am ales ca nucleu epistemic al acestei lucrări procesualitatea didactică, considerând că provocările, tendințele, paradigmele și direcțiile de acțiune specifice dezvoltărilor în pedagogia contemporană se circumscriu acestuia. Cititorul va regăsi explicitate demersuri teoretice centrate pe analize și pe comentarii, pe particularizări, pe sugestii de bune practici și pe exemplificări susceptibile de a se constitui în repere utile pentru reflecție și pentru acțiune pedagogică.
Lucrarea se adresează, in egală măsură, teoreticienilor și practicienilor, cadrelor didactice din mediul preuniversitar și universitar, studenților și masteranzilor de la specializările din domeniul Științe ale Educației, precum și celor de la alte specializări care urmează o carieră didactică.
Opiniile cititorilor
Fii primul care lasă un review!
Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.
Ai deja cont? Conectează-te aici.