Experiential Marketing. Integrated Theory & Strategic Application, Paperback
Integrated Theory & Strategic Application
Editura:
SAGE Publications Ltd
An:
2022
Pagini:
232
Tip copertă:
Brosata
ISBN:
9781529742183
ISBN-10:
1529742188
Categorii:
Marketing & Vânzări
Descriere
An essential guide to understanding how experiential marketing forms a major part of marketing communications for brands featuring an implementation model to help students in designing their own campaigns.
Opiniile cititorilor
🔥
📚
💌
Fii primul care lasă un review!
Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.
✍️
Scrie primul review acum
Ai deja cont? Conectează-te aici.
Oferte Disponibile
Compară prețurile de la partenerii noștri și alege cea mai bună ofertă.
Elefant
Elefant
În stoc
Cel mai bun preț
367,00
RON
Transport gratuit
Actualizat: 1 zi în urmă
Elefant
În stoc
Cel mai bun preț
Transport gratuit
Actualizat: 1 zi în urmă
367,00
RON
Carturesti
În stoc
Transport gratuit
Actualizat: 1 oră în urmă
522,00
RON