Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Editura: Harvard Business School Press
An: 2017
Pagini: 160
Tip copertă: Brosata
ISBN: 9781633693937
ISBN-10: 1633693937
Categorii: Leadership

Descriere

Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing a influence and small, simple tactics that you can use to convince others every day.--

Opiniile cititorilor

🔥
📚
💌

Fii primul care lasă un review!

Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.

Oferte Disponibile

Compară prețurile de la partenerii noștri și alege cea mai bună ofertă.

Carturesti

În stoc Cel mai bun preț
74,00 RON
Cumpără
Transport gratuit peste 150,00 RON
Actualizat: 3 săptămâni în urmă

Elefant

Indisponibil
79,00 RON
Cumpără
Transport gratuit peste 169,99 RON
Actualizat: 2 săptămâni în urmă

Libris

În stoc
111,55 RON
Cumpără
Transport gratuit peste 135,00 RON
Actualizat: 1 oră în urmă