Hbr's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with Featured Article "marketing Myopia," by Theodore Levitt) - Harvard Business Review

Editura: Harvard Business School Press
An: 2013
Pagini: 224
Tip copertă: Brosata
ISBN: 9781422189887
ISBN-10: 1422189880

Descriere

Stop pushing products-and start cultivating relationships with the right customers.If you read nothing else on marketing that delivers competitive advantage, read these 10 articles. We've combed through hundreds of articles in theHarvard Business Reviewarchive and selected the most important ones to help you reinvent your marketing by putting it-and your customers-at the center of your business.

Leading experts such as Ted Levitt and Clayton Christensen provide the insights and advice you need to:

  • Figure out what business you're* really * in

  • Create products that perform the jobs people need to get done

  • Get a bird's-eye view of your brand's strengths and weaknesses

  • Tap a market that's larger than China and India combined

  • Deliver superior value to your B2B customers

  • End the war between sales and marketing

Opiniile cititorilor

🔥
📚
💌

Fii primul care lasă un review!

Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.

Oferte Disponibile

Compară prețurile de la partenerii noștri și alege cea mai bună ofertă.

Elefant

În stoc Cel mai bun preț
122,00 RON
Cumpără
Transport gratuit peste 169,99 RON
Actualizat: 13 ore în urmă

Libris

În stoc
139,22 RON
Cumpără
Transport gratuit
Actualizat: 22 ore în urmă

Carturesti

În stoc
150,00 RON
Cumpără
Transport gratuit
Actualizat: 7 ore în urmă