Interventii cognitiv-comportamentale in educatie - R. B. Mennuti, Ray W. Christner, Arthur Freeman
Descriere
O introducere în terapia cognitiv-comportamentală a tinerilor
– Implementarea terapiei cognitiv-comportamentale (TCC) în programele de sănătate mintală derulate în instituțiile de învățământ
– Aspecte multiculturale ale sănătății mintale în instituțiile de învățământ
– O conceptualizare de caz cognitiv-comportamentală la copii și adolescenți
- Tulburările de anxietate Intervenții cognitiv-comportamentale în educație
– Refuzul școlar – Mutismul selectiv – Depresia – Tulburarea bipolară – Adolescenți cu tulburări de comportament alimentar
– Furie și agresivitate – Hărțuirea și coerciția – Copii cu tulburări de învățare – Tulburarea de hiperactivitate cu deficit de atenție
– Persoane cu dizabilități de dezvoltare – Autismul – etc.
Opiniile cititorilor
Fii primul care lasă un review!
Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.
Ai deja cont? Conectează-te aici.