Comportamentul clientilor

Editura: Pro Universitaria
An: 2022
Pagini: 400
Tip copertă: Paperback
ISBN: 9786062616045
ISBN-10: 6062616043

Descriere

Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fața este adresata in primul rand studenților și dascalilor de la specializarile Marketing și Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor (dar nu numai), precum și tuturor celor interesați in studierea și cunoașterea comportamentului oamenilor aflați in fața actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare, de conținutul sau pot beneficia nu doar marketerii, ci și alți specialiști (teoreticieni sau practicieni) din domeniul psihologiei, sociologiei, științelor juridice, comunicarii, esteticii industriale etc. implicați in realizarea unor astfel de studii.Fara a insista prea mult asupra disputei legate de subiectul supus atenției in studiile comportamentale (omul in general, cumparatorul, consumatorul, incitatorul, platitorul etc.), autorii au considerat ca acesta este clientul firmei interesate sa-i satisfaca nevoile, dorințele și cererea, privit in compania tuturor celor care-i pot influența comportamentul (incitatatori, informatori, decidenți și lideri de opinie, șefi, critici etc.). De aceea a fost preferat pentru carte titlul de Comportamentul clienților.

Opiniile cititorilor

🔥
📚
💌

Fii primul care lasă un review!

Contribuția ta este extrem de valoroasă! Ajută-ne să construim cea mai LIT comunitate de cititori din România.

Oferte Disponibile

Compară prețurile de la partenerii noștri și alege cea mai bună ofertă.
Libris

Libris

În stoc Cel mai bun preț
70,20
RON
Transport gratuit peste 135,00 RON
Actualizat: 11 ore în urmă
Bookzone

Bookzone

În stoc
74,10
RON
Transport gratuit peste 200,00 RON
Actualizat: 11 ore în urmă
Cartepedia

Cartepedia

În stoc
78,00
RON
Transport gratuit peste 160,00 RON
Actualizat: 14 ore în urmă